گزارش بازدید از نمایشگاه مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر

سه شنبه 9 اسفند 1401

گزارش بازدید از نمایشگاه مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر

نخستین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر که با دعوت از صاحبان ایده‌های اقتصادی کار خود را در نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن 38A کار خود را در دوم اسفندماه 1401 آغاز کرد و به مدت 4 روز تا پنجم اسفندماه ادامه داشت. این نمایشگاه به مسائلی با محوریت ساخت و ساز، معدن، پروژه های نیروگاهی، خدمات بیمارستانی، دام و طیور و سایر زمینه ها پرداخت و در طول برگزاری، هر روز با موضوعی مشخص با صاحبان ایده و فناوری، دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین در این نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های اقتصادی کوثر و بنیاد شهید انقلاب اسلامی به نمایش درآمد و ۴۲ شرکت دانش بنیان حضور داشتند.
رویداد نمایشگاهی سازمان اقتصادی کوثر با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان، محلی برای تبادل اطلاعات و همکاری‌های اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان کشور با این سازمان بود. به علاوه ۱۲۴ نیاز شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر در بخش‌های مختلف اقتصادی فعال احصاء شده و در این نمایشگاه طرح شد تا با کمک شرکت‌های دانش بنیان برای رفع آن‌ها به صورت علمی اقدام شود.
در طول دوره این نمایشگاه، مدیرعامل شرکت سبدگردان پیشرفت و توسعه صبا، جناب آقای دکتر کاتوزیان ضمن بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه، به منظور جذب فرصت های سرمایه گذاری از طریق صندوق جسورانه پیشرفت، با شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی حاضر در نمایشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.